Wednesday, when, huh? What day?

"Am I supposed by now just to let it go?
When it´s been dark and empty since I don´t know.
On my way downstairs I had to turn back home
I don't dare leaving the telephone."

Onsdag,,, innehållsrik as ever. 
Jag kan inte styra över situationen, jag har ingen kontroll. Jag kan bara vänta och låta ske.
Jag är kanske inte så himla bra på det alla gånger jag. Speciellt när jag tycker du är sötast i världen.
Men idag sopade du undan mattan på mig,,,,, två gånger,,,,, hahaha,,,, it´s amazing how much power I have given you
allready.

Nu kommer Jon så jag ska göra lite kaffe. Sen blir det hudik. Och imorgon ska Ingrid hämtas på arlanda.
Sen är det helg,, och hudik igen. Hahaha,,, förutom på fredag, då Alex den store ska sova här för första gången.
Herreje,,,,,, jag kanske inte pallar att åka till hudik på lördagen efter den pärsen jag =)))

Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0