Utan tvekan

För ett tag sen skrev jag här vad kärlek är för mig,
kärlek är när man inte tvekar.
Igår fick jag en fråga, en fråga som kommer att ändra allt, och tvekade inte en sekund innan jag svarade. Inte EN sekund.
Så nu återstår bara att se hur lång tid det tar,,,, haha,,, det är DU som har bråttom vännen ;)

Vi skulle ju gå ut och äta igår och sen åka upp till hudik.
Så här blev det:
Jag och babsen gick på olearys och käkade middag, det var jag, lotta, ingrid, anna p och fanny. Jättemysigt!
Guldstjärna till jimpa och pontus som ställde upp och åkte och bytte däck på bilen för att vi skulle kunna åka till hudik.
Men gissa vad,,,,, finaste kom hit. Underbaraste, finaste, sötaste, varmaste kom hit. Känslan i bröstet när jag såg honom kan inte beskrivas.
Det blev en jättetrevlig kväll på JH, där lotta och jag var upp flertalet gånger och sjöng singstar =))) Hahaha,,,,
Vid ett drog vi hem och hade lite eftersläckare. Vi lyssnade på musik och drack lite och pratade pratade och pratade.
Nordlund och Westin var också med och jag tror Nordlund var bra nog chockad när han hörde vad du frågade. Hahaha, med tanke på vad han sagt till fredda idag så,,,,, =)))
Men this is it.  Kärlek är när man inte tvekar. Du har sopat undan det sista lilla skydd jag hade. Nu är jag fast.

Vaknade tidigt imorse, skjutsade hem westin, sen kom brudarna vid nio och drack kaffe och pratade,,,, mina bästaste tjejer! Vad vore väl livet utan er!?
Vid tolv hämtade jag jennifer och jamina, och vi plus lotta for ner till ingrid och sofia på furan. Där blev det en fika och sen hem, jolmade ihop en stund medan småflickorna lekte, och nu har anna precis hämtat dom.

Inatt hoppade mitt knä ur led igen! Blä blä blä,,,, tur att starkaste var här och styrde upp. Som en vante lyfter han mig,,,, nog för att jag gått ner 41 kilo, men iaf! Så idag har jag ont och haltar igen,,,,, ska upp på sjukan igen för dom kommer att tappa ur det igen, vilket innebär vila i 14 dar. LÄTT?!?!? Nu måste dom fan ta tag i det här,,,, Jag orkar inte ha det jävla knät som ska strula hela tiden.
Datorn gick också sönder i natt, helt plötsligt var det alldeles blått och står nåt konstigt, så nu är den lämnad till ante för analys! Tack Ingrid för att jag fick låna din en stund så jag får min dagliga dos av internet =))
Plus att jag är förkyld och hostar som ett as,,,,, men vet ni,,,, inget av detta gör nåt! Ingenting alls.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och bara sova en stund. Jag behöver vila lite. Imorgon är en dag med två läkarbesök och lite annat. Sen hoppas jag att helgen blir bra, men gissa vad,,,, det tror jag nog ;))

Du kan göra vad du vill, du kan bli vad du vill, jag står bredvid hela tiden.
Jag tror min själ funnits vid din, långt innan jag såg dig.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0