Sista måndagen som 31-åring

Det här är alltså sista måndagen jag någonsin kommer att uppleva som 31-åring,,,, för på söndag fyller jag 32,,, gammeln riktigt då alltså =))
Men det göööör inget!
Jag har är helt tillfreds med min ålder =)) Fast visst önskar jag ibland att jag kunde vara,,,, typ 23,,,, men men,,,, such is life.
Idag har jag varit och fikat med lotta och fanny,,, ingen kort fika heller kan jag säga =) Mycket att prata om =))
Sen hem,,, donade lite hemma och sen for jag till pappa, som är världens snällaste.
Sen for jag och jenny till farbror Benka för han ville ha hjälp att lägga ut en bil på blocket. Efter det sparkade jag och sirpa boll en stund och nu sitter vi i soffan och kollar på tv.

Jag ska snart göra klart lite sjalar, men måste nog äta lite först,,,, kycklingsallad, mums!

Övrigt då:
Ja,,,,, på onsdag ska jag på seans,,,,, DET ska bli intressant som fan,,,, se vad hon säger,,, om man har nån framtid =))
Spännande sånt där tycker jag, även om man kan få höra saker man kanske inte vill.
Och jag vill ju bara höra EN sak jag,,, men hahahaha,,, vi får väl se.
Nåja, kul ska det bli iaf!

Jenny och jag ska också på en roadtrip imorgon,,, måste passa på att umgås med gofia nu när hon är hemma lite.
Sen hoppas jag att hon kan övertyga bodin om att vi ska titta på mirrors på kvällen,,,, men då lär vi väl sitta och skrika utan dess like tänker jag! Iaf bodin och jag! Jenny är mer hårdbarkad hon.

Hur vet man att man är kär?

Fortfarande sötast.
Puss.

Förresten, lite bilder från innan vi åkte till hudik i helgen.

Enjoy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0