Nu får det vara slut på all kommers

Idag blir det ingen trevlig blogg.
Jag avslutade nyss ett samtal med att vara riktigt otrevlig. Det är inte min stil, men jag är måttligt jävla less nu.
Hur orkar så många ha så mycket åsikter om mitt liv?
Blev mitt liv helt plötsligt allmän egendom?
Vänta lite,,,, vem tror sig ha makten eller ens rätten att ha åsikter om hur jag ska leva mitt liv??????
Ingen jävel ska tala om hur jag ska leva mitt liv, och ingen jävel ska tro sig veta nåt,,,, överhuvudtaget.
Det har varit en jävla kommers och uppståndelse om allt och inget den sista tiden och idag steg det mig åt halsen.

Nu är det dags att låta angela vara serrö. Dom som känt mig länge vet att vill man driva bort angela, då kör man stenhårt med överförmynderi, tjat och gnat, det är det perfekta receptet på att jag ska dra.
Och just nu är jag himla nära på att be ALLA dra. Jag behöver vara själv ibland och sista tiden har INGET utrymme lämnats för det. Jag får naturligtvis skylla mig själv som inte sagt ifrån med, men jag gör det nu. Jag vill vara ifred ett tag.
Annars kommer jag bli tokig.
Jag saknar mitt lugna liv. MITT LIV. Jonas, du vet precis hur jag menar, det vet jag. Och du vet hur nära jag är att slå bakut mot alla nu.
Det finns bara EN person jag bryr mig om nu.  Jag tänker ta tillbaka mitt lugna liv och inkludera honom i det.
Jag vill inte bli inblandad i några intriger, dramor eller tragedier.  Allt shakespeare kan ha tänkas skrivit är uteslutet. Lämna mig utanför allt nu.
Kanske kommer jag att känna annorlunda om ett tag, men så känner jag nu.

Imorgon ska jag åka till hudik, och om jag fick som jag ville skulle jag krypa in i finastes famn och stanna där för evigt, hämta dit siri med och sen aldrig åka hem.
Kanske har du rätt, kanske är en flytt inte helt fel. Jag ska tänka på det, seriöst.


Imorgon ska jag träffa anders och prata lite, jag hoppas det går bra, har ju tusen frågor jag så det lär väl ta lite tid.  Sen ska jen och jag bada med taikons på eftermiddagen innan det blir hudik på kvällen.
Mysigt så klart.

Nu ska jag ringa det enda samtal till jag vill idag, den enda jag har lust att prata med, sen ska jag nog fan stänga av telefonen.
Tala är silver, tiga är guld.

Jag kan inte sluta se på dig.
Jag tror inte det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0