Gyn,,,,

ÅÅÅhhhh,,, imorgon ska jag på gynundersökning,,,haha,,, underSÖKNING förresten,, undrar vad fan dom letar efter,,,, nåja,,, inget kul tycker jag det är,,,, blä för att ligga där i stolen. Men men,,,, ibland måste man, om man ska få nya p-sprutor,,, annars får man vara utan.

Idag har jag varit barnvakt till lillpatron Jennifer. Vi var ute och sparkade boll med siri några gånger, vi fikade på furan med pappa fredda och sen var vi till bollnäs fram och tillbaka. Strax före fem släppte jag av henne vid mammas jobb och drog iväg på ett äventyr med ingrid.
Det var PRECIS vad jag behövde!!!
Men jag vet inte om jag törs tro. Det är för bra för att vara sant. Jag kan inte tro att något i mitt liv ska bli som jag vill,,,,, och absolut inte det här,,,, det är för enkelt. Nånting kommer att fuckas upp. Så här bra kan det inte vara.
Men är det meningen så är det. Och ingen blir ju lyckligare än jag. Det menar jag.

Varje dag när jag vaknar tror jag att dagen ska se ut på ett sätt, och varje kväll när jag lägger mig har det hänt en massa oförhappandes, massa oväntat som jag inte varit beredd på. Det är ovant, roligt så klart, men samtidigt lite jobbigt för mig som behöver ha kontroll. Jag måste lära mig att det inte blir ett helvete bara för att jag släpper lite på kontrollen. Jag måste ha tillit.
Vågar jag tro?

Imorgon efter helvetesundersökningen ska jag ta en fika med erik sen på em bär det iväg upp till hudik. And I´m also gonna meet a man about a job tomorrow, så vi får väl se hur det går.
Jag tar också med lillJen till hudik imorgon, sen ska hon sova där hos sin pappa, och sen lämnar han ner henne till mig vid lunch på onsdag så vi kan åka och bada. Stackars Anna som måste jobba medan vi har höstlov =P
På onsdag kväll blir det hudik igen. Vi får väl se hur det  blir då,,,,,,,

Nu har jag äntligen bestämt mig hur jag vill tatuera mig igen,,,,,, så nu gäller det bara att få en tid och samla ihop lite pengar.
Den blir nog jävligt cool hoppas jag.  Jag längtar!!!

Nä ni grabbar,,, nu ska jag nog göra kväller så jag kan kliva upp tidigt och vaska puppan imorgon!

Vågar jag verkligen tro?

Natti alla smågrisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0