Gangsta

Yo, zup?

Nu sitter jag här,, trött som satan i soffan, efter en dag i hudik, mår nästan lite illa,,,, och ska snart göra mig klar för att gå ut och käka med brudarna. Anna är ju hemma från Marbeilla så vi ska träffa henne. Kuuul! Var säkert ett halvår sen jag träffade henne sist.  Efter det blir det hudik igen. Men jag är så tröööööööööööttttttttttttttttttt!
Jag skulle behöva vila och sova lite,,, bara jolma,,,,, så vi får se hur mycket jag orkar ikväll,,,, skulle inte vara helt fel att få en tidig kväll heller,,,,,, myso in da soffo.

Idag var vi och fikade på 24an, lotta, jen, jag, finaste, nordlund, fredda och lisse. Vi började prata om nyår och det, så nu återstår det att se om stuga finns ledig. Skulle vara kul som fan iaf. På sämre sätt kan man ju starta det nya året!

Är det verkligen så, att man inte har nåt att säga till om, att det som ska hända händer, kan man lita till att det blir som det ska? Att man kan luta sig tillbaka och slappna av, för det som ska hända händer ändå?
Hahaha,,,, i så fall, lägger jag mig ner och vilar lite nu. =)))

Nu ni gott folk, måste jag lägga mig ner och sluta ögonen en stund.
Jag är så himla trött! Wtf!

See ya,,, wouldn´t wanna bee yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0