Det jävla knät,,,,igen,,,,

Fan vad drygt det är med knät då,,,,, piss och skit nu när snön kommit med,,, ännu svårare att halta omkring.
Idag har jag varit på massa appointments,,,,, och nu sitter jag här med ett knä som värker mer än satan. Men jag ska vila en stund nu, sen åka upp till hudik, så kanske knävärken försvinner =)
Allt runt omkring brukar ha en förmåga av att kunna göra det.

Nu hoppas jag att vi hittat nån stuga till nyår,,,, skulle ju vara så HIMLA roligt om vi kom iväg!!! Annars får vi väl ordna nå mys i nån stuga här hemma då,,,, inget är omöjligt.
Men det är långt dit, mycket hinner hända om det ska gå i den här takten =))) Så vi får väl se hur livet ser ut då.
Jag vet fan inte ens hur det ser ut om en vecka =)))

Nu har jag snart varit 32 i en vecka,,,,, och  inte fan har livet känts nåt äldre och lugnare, snarare tvärtom! Allt går med en rasande fart och det är roligheter hela tiden. Men jag ska nog satan ta det lugnt några dagar nu för jag måste vila knät. Kan ju fan inte gå, och det gör ont som satan. Jag tror jag måste ligga och låta det vila några dagar om det någonsin ska bli bra, men det är ju så svårt att göra när man vill så mycket annat. Fast det är klart,,, får jag sällskap i soffan kan jag ligga där resten av livet =)

Nu ska jag vila lite och sen göra mig vacker,,,,

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: maria

Gumman..du behöver inte göra dig vacker...du är ju redan sååå himla vacker!! Puss

2008-10-31 @ 18:59:50
Postat av: maria

Alltså från Maria B. Många marior vet du hahah

2008-10-31 @ 19:01:00
Postat av: Sofia G

Du har blivit utmanad tjejen!

2008-10-31 @ 23:07:02
URL: http://grallsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0