32 år

Okej,,,,,
Vi fortsätter från fredagskvällen då,,,,,
Alexander den lille sov ju här i fredags,,,, vilket betydde att jag mellan typ ett och halv tre var uppe och gungade honom i vagnen för att få honom somna om. Haha,, jag minns inte ens när han somnade så jag kan ha varit lite trött. När han vid sex vaknade på lördagen klev vi upp och åt frulle och lekte några timmar innan han styrde kosan hem vid halv elva.
Jag själv for och handlade för att kunna göra smörgåstårta och sen lite grejor till kvällen.
Hem, la ihop smörgåstårtan och gjorde mig iordning för kvällens bravader,,,,, om jag då vetat vad som komma skulle,,,,,

Nåväl, fest hos robert, bilder kommer senare då min kamera fortfarande är kvar hos robban. Där var vi ett helt gäng som drack och lekte jag har aldrig =)) Hahaha,,, vilket jävla spel.
Vid halv elva for vi mot hudik, och när vi kliver in på stadt möter vi världens finaste. Så jag klev in i den bästa famn jag vet, och fjärilarna satte fart igen.
Inne på stadt drog vi runt och dansade lite, drack, pratade, drack, hälsade på folk, drack, rökte och glöm inte drack.
Vi var måttligt packade allihopa när det hände,,,,, min finaste och en vän hamnade i en dispyt som spårade ur. Rejält.
Jag tänker inte gå in på detaljer men resten av kvällen spenderades på akuten, dock inte jag som skadat mig.  Men det gjorde lika ont i alla fall. När vi kom därifrån var allt kaos.
Men vi pratade och pratade, som vi alltid gör, och jag känner inget mindre idag.
Jag är inte så lättskrämd sa jag ju. Jag SA det till dig. Jag MENADE det.
Ingen av oss kan säga hur framtiden blir. Jag lever i nuet. I den känslan jag har NU.
Den känslan är DU. DU DU DU.
Om jag får kämpa ensam mot världen så är det så. Jag gör det.

Nåja, vid hemkomst tror jag klockan var halv fyra, och jag gick omkring med mina tankar och funderingar ett tag,,,,, ett bra tag,,,, tänkte tänkte och kände,,,,,, det är därför jag är så säker idag. Det får bli som det blir, bära eller brista.
Jag kommer inte att ångra en endaste sekund även om det blir tok.
För en sekund av det jag känner nu, tar jag hellre, än en livstid av "trygghet".

När jag vaknade i morse kom hedbergskan och käkade frulle  här. Hon lät mig ventilera om gårdagen, välbehövligt,,,,, och det bästa med henne är att jag VET att hon förstår mig. Likaså med dig Bodin. Jag VET att ni förstår, och jag vet att ni inte dömer hur jag än gör. TACK.
När HTF drog, kom Maria,,,, vi språkade en stund och vid tolv kom även familjen Taikon,,,,, mi familia. Efter det kom också robert, pappa, marianne och syrran, tommy och jimpa, putte, nattis och hanna, hanna m, erik,  carro, och anna.
Jag har alltså haft folk här heeela dagen,,, ända sen halv nio i morse =)))
Till nu, typ vid tio.
Haha,,, men trevligt har det så klart varit. TACK också för alla gratulationer via telefon, sms och facebook. Skulle kunna tro att jag fyllde jämnt nästan,,,, och ändå är det bara 23,,,,, eller vänta, nu kastade jag om siffrorna igen tror jag.
Struligt det där.

Imorgon och på onsdag ska lillpatron Jennifer vara här,,, hon har ju höstlov den rackaren och mamma jobbar så då kliver pruttan in och leker dagmamma =))
Så imorgon blir det bad med Bodin och hennes Anthon. På onsdag blir det korvgrillning.
På onsdag ska jag också åka upp till hudik. Igen,,,,,, Och vi får väl se hur det blir,,, jag lever för dagen,,,

Nu ska jag plocka undan lite här och kolla på en film tror jag. Kan vara skönt att bara jolma bort i hjärnan en stund.

Sov sött alla mina vänner,
sov sött, det sötaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0