Xnojet.se

Jahapp, då sitter man hemma hos fru taikon som idag fyller 34 år,,,hipp hipp hurra!!!!
 Mellanlandar här en stund innan jag åker tillbaka till hudik, som jag fan nyss kom hem ifrån.
Ikväll är det spelkväll hos Fredda, det ska bli roligt, bra initiativ!

Igår var en intressant kväll,,,, hmmm,,,,,,  hahaha,,,,, bara för att man råkar vara 32 behöver inte det betyda att man alltid beter sig som 32,,,,, kanske nästan aldrig faktiskt. =)
Men men,,, så länge man har roligt så,,,,,

Den här veckan har varit en intensiv knävecka,,,, fan vad dom håller på nu,,,, men är sjukskriven nu tills svullnaden lagt sig,,,, det betyder alltså att jag borde vara hemma och vila knät,,,, men tror ni det är lätt????? Näe,,,inte speciellt kan jag säga!!!


Nu ska jag hita ett par schyssta levis!

Och du då ditt svin,,,, du har ju kollrat bort mig totalt =))
Jag har ingen hjärna kvar.  Bara ett enda stort hjärta.
Men sånt kanske man kan göra när man är 1,85 cm, både lång och bred =))))

Back to you fuckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0