lördag,,,, en månad senare,,,,,

Okej,,,,lördag,,,, första lördagen hemma i soffan på länge,,,,,, sitter just nu framför tvn med micke och ingrid,,,,, har precis kollat på tomten är far till alla barnen,,,,, och nu blir det kanske beck,,, det var den som kom efter iaf.
Igår hade vi spel/drick-kväll hos fredda och lisse. Det var dom, frida, lotta, jag, micke, mackan, jack och nån mange. Full blev jag också, och även mr. tanktop drog till en redig fylla,,,,, så idag fick vi ett fint förslag om att gå med i AA,,,, hahaha,,, kanske inte vore helt fel det,,,,, hur som helst, skönt att vara nykter idag.

Imorgon är det fars dag också så man måste väl åka ner och säga grattis iaf,,,,, sen blir det nog hem till soffläge igen,,, NU ska jag vila bort både hosta och svullnad i knät,,, kan inte ignorera det längre,,,, måste fan bli okej i kroppen nån gång. Sen är det ny vecka, nya friska tag.

Okej,,, det har gått en månad,,,, känns som ett år. Jag kan inte förstå hur det kan hända så otroligt mycket och intensiva saker på EN månad. Det är helt ofattbart. Jag känner lite som att det övriga livet har hamnat i skymundan, men det blev så, allting annat bleknade. Och DU har en förmåga av att få allting annat i mitt liv att göra det,,,, att verka oviktigt.

Jag säger så här,,,, antingen slutar det här i himmel utan dess like, eller helvete utan dess like, och det spelar ingen roll,,,,, jag backar inte ändå. Hur än det blir kommer jag inte att ångra en sekund,,,,, lyssna,,,, INTE EN SEKUND!

Nu börjar det lukta popcorn här,,,,, mums! Skulle önska att jag hade det där goooooda saltet som dom har på biografer,,,, aj lajk.

Men okej,,, vi hörs.

Back to you, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0