Halv tre, lördag natt

En liten snabb-bloggning innan jag kryper till kojs.

Som jag skrivit tidigare blir aldrig dagarna som jag trott från början, så också idag,,,,,, ingrid och jag hade ju tänkt att dricka lite vin och gå ut, men istället styrdes det upp spel och film hos fredda i hudik. Så jag, micke, ingrid, nordlund och frida var där och lirade lite yatzy, kort och sen jolm med en film. Skönt faktiskt nu känner jag, att ha varit nykter hela helgen. Har ju varit lite väl mycket partaj på slutet kanske. Vore ju bra om vi kunde ta några lugna helger framöver med.

Hahaha,,, tyson ligger och smaskar så mycket på ett ben här nedanför så jag hör knappt tvn =))

Just nu känns det som om livet är en enda lång emotionell berg och dalbana. Och jag har ingen kontroll över någonting. Och jag vet att du inte har det heller, så vem fan styr? Allt som händer nu,,,, Jag önskar att jag hade kontrollen, men vet att jag absolut inte har den så varför låtsas. Jag har ingen aning om hur framtiden ser ut, fan jag vet knappt hur morgondagen ser ut ju, men det får bli som det blir.

"kämpa angela, kämpa" Jaaa,,,, HUR gör jag det???
Kan någon tala om för mig HUR jag ska kämpa?
Som det är nu väljer jag ju inte i alla fall, jag bara känner.
Och känslorna,,,, ja känslorna, herregud.
Du säger att jag har ditt hjärta,
och jag kan tala om att du har hela mig,
inget av mig lyder MIG längre.
Hahaha,,,lsd igen?

Some pictures for the road

Jag och micke sjunger bed of roses




tyson i sovposition


Nu ska jag gå och borsta gaddarna!

Back to you fuckers!

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh bed of roses.. så bra!

2009-05-16 @ 18:01:50
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0