f som i fredag,,, eller fri dag,,,,

Fredag kväll,,,,,,,, ny helg,,,, känns som att det var några fredagar sen jag satt hemma och jolmade bara,,,,, men skönt faktiskt! Man behöver lite andrum ibland.
I onsdags var vi ju ut och kikade en sväng,,,,, först på dagen poade jag och ingrid runt lite, sen gjorde vi mat hos mig,,,,, micke jobbade till fem, sen kom han och nordlund och en kompis till dom ner,,,,, kanske inte den fräschaste kompis jag träffat heller för att vara helt ärlig,,,,, men men,,,,, Vi plus wedin som också kom, satt hos mig och drack lite,,,eller mycket,,,,, och sen for vi in på muskan,,,,, där var forsell och ligan med.
Både jag och mr, mike blev indianfulla och gick upp på scenen och drog av en duett,,,, Bed of roses med bon jovi,,,,, och ååååååååå vad fint vi sjöng!! Hmm,, ELLER INTE!
Kan lätt svära på att aldrig ta en ton efter att ha hört filmen dom hade sen vårt lilla uppträdande,,,, ska lägga in den här sen så alla få glädjas åt vårt lilla paradnummer =))))
Kvällen slutade inte riktigt som man trott, men så gör det sällan det när det gäller livet just nu. Tack till min underbare granne som vet när det verkligen är allvar, tack till ingrid och nordlund, och maria och maria som är underbara! Utan er vore inte livet så fyllt av rikedom som det är.
Torsdagen var en dag jag inte vill ha tillbaka,,, vaknade med en indianhuvudvärk som höll i sig hela dagen,,, mådde crap och ville ingenting.
Idag när jag vaknade tänkte jag att det skulle bli ungefär lika, men på något sätt shejpade dagen till sig ändå.
Var ute med siri och tyson ett tag på förmiddagen så dom fick busa av sig, sen en snabbis till taikons och sen ner på furan och snabbsnackade lite med ingrid, lotta och sofia. Efter det hem,,,,, vid tre hörde jag goo goo dolls på telefonen och åter igen lekte alla känslor cirkus i kroppen. Vet ni hur trött man kan bli av att åka berg och dalbana?

Vid halv sju skjutsade ingrid och jag ner lotta, jon och pierre till gävle för dom ska åka på kryssning imorgon, så dom skulle övernatta hos jenny och fredrik. Sen for vi hem till mig, annica, alex och micke kom och vi jolmade i soffan bara.

Och här sitter jag nu, trött som ett as, och ska krypa ner till stjooorkojs och sova som en gris innan odjuren ska ut och bråka nästa gång. Hedberg ville ta en prommis imorgon, så jag ska ringa henne på förmiddagen och fråga om hon vill gå med mig och dragonflys efter lötån. Skönt för dom att få springa lösa och bråka som dom vill. Tyson ligger och snarkar som en gris här bredvid i soffan, så han lär ju vara utsövd imorgon iaf. =)

Nu är jag tröttnacke så jag somnar sittandes snart,
simma lugnt.

BTYF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0