BigAngie

Just nu ligger jag på minus 42 kilo,,,,, och om tre kilo till kommer jag att ha nått ytterligare en milstolpe! Härligt! Men börjar bli riktigt jävla dyrt med kläder nu kan jag säga,,,, och kläderna man vill ha är ju inte billiga heller. Har hittat ett par så jääääääääääääääääääääävla schyssta dc jeans och etnies sneakers nu,,,,,, GE mig,,,, and guess what!!! They are going to be mine!!! Hahaha,,,,, längtas!

Igår var det först farsdagsmiddag på öster,,,, rådjur,,,,mycket gott. Fick även med mig en bit hem att ha på hårdbrödmacka,,, mums!
Sen till lotta och hade tv-kväll, mys och jolm i soffan. Hem vid halv elva, tog reda på mastodontdisk och försökte plockan undan lite,,,, fan det känns som om jag inte ens bor hemma längre, man har bara slängt in och ut grejer och hinner aldrig göra nåt känns det som. Den här veckan ska jag vara hemma lite och få lite ordning så det känns som ett hem igen, och inte en avlastningscentral.
Idag har jag varit på flyget en sväng, fikat med ingrid och lotta, och nu sitter jag hemma i soffan och vilar mitt knä.
Det behövs, var ute i skogen med hundarna i en och en halvtimme igår förmiddag och det tog knäcken på det stackars knät. Så nu jävlar ska det vilas!!!

Skickar in lite bilder från sista tiden så ni kan få enjoya lite =)

Jag och två snubbar från ö-vik på bockarna


BigMike


Nordlund, micke och ?


BigMike och Pruttan


Jag, Westin och Micke


Jag och Jonte


Nu ska jag kolla ikapp på alla serier!
Seee yaaaa!

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Men lillstumpa, du är väl den vackraste tjejen som går i ett par skor.. Me Love You

2008-11-13 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0